Äntligen är fredagen över

Det har varit en omtumlande fredag, jag är glad att dagen är till ända och att det äntligen är lördag. Lördag innebär dessutom att det snart är torsdag, då ska jag förhoppningsvis åka till Wonderbase, om jag orkar, och träffa vänner. Det blir nog kul..kanske.

Efter att ha tagit en hel del skit under dagen blev jag helt jättekonstigt överenergisk och superkreativ på kvällen och fick en massa viktiga saker gjorda. Det var skönt, även fast det känndes jättekonstigt. Jag var till och med i kontakt med polisen. Polisen som jag skulle besökt, men försov mig till då jag tog en sömntablett innan jag la mig. Jag blir helt förstörd dagen efter jag tar sömntabletter, går runt och är tokseg, jättesvårt att vakna osv. Jag får skylla mig själv. Men telefonkontakt blev det, och jag är kallad till ett möte på måndag, äntligen!

IDOL har jag också kikat på ikväll. Cissi var sämst som vanligt, även Johan var kass i vanlig ordning, men såklart så var det Linda som åkte ut. Jag förstår inte hur det gick till, hon är så liten, söt och duktig! Men det verkar som att folk börjar förstå att Cissi och Johan är de som är sämst av de som är kvar, då de fått hänga löst några ggr nu.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: brander

alex fighting!! ^^

2006-10-28 @ 05:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild