Tjejsnack v43

Resor:

När reste du senast?

- Beror ju helt på vad som räknas som resa och inte. Bilen in till Hemköp, tåget till Uppsala, eller utomlands någonstans? För ca 4 timmar sedan var jag inne i stan med bilen, för lite mer än en vecka sedan i Uppsala, och under april/maj 2005 i Ungern.

Vilka länder har du besökt?

- Danmark, Norge, Ungern och Frankrike.

Drömresemålet?

- Indien, verkar så spännande och annorlunda.

Roligaste reseminnet?
- Måste ha varit Roskilde 2002. ALLT var så underbart roligt, till och med lera i sovsäcken och bajs på byxorna.


Tråkigaste reseminnet?
- ECG, European Cyber Games, som jag och mitt dåvarande CS-lag besökte under september 2003. Själva resan i sig och sällskapet var det inget fel på, men arrangemanget av turneringen var otroligt dåligt, vilket gjorde att stämningen drogs ned något otroligt och vi fick tillbringa ca 16 timmar sittandes på ett betonggolv utan någon som helst mat och med alldeles förlite sömn i kroppen.




Mer tjejsnack här:
http://tjejsnack.missbeccis.se/

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild