Tjejsnack v44

Datorer & Internet



Vilken sajt besökte du senast?

Min mail på www.home.se , dit jag får mina tjejsnackmail.


Vilken sajt besöker du oftast?

www.fragbite.com , en community där det skrivs nyheter om Counter-Strike. Finns även ett gigantiskt forum och annat gottigt. Anledningen till att jag är där så ofta är främst för att jag arbetar där själv och för att jag har ett stort cs-intresse.

Vad har du för dator?

Drog en /sys med mitt nbs-script på IRC följande information kom upp om min dator:
os: Windows XP Professional, Service Pack 2 (5.1 - 2600) :: cpu: AMD Athlon 64 Processor 3800+ (2411MHz(0%Load)) :: mem: 279/512MB (54.49%) :: gfx: RADEON 9600 Series Secondary (Omega 3.8.252) (1152x864 32bit 75Hz)
Bör tilläggas att det är en snygg liten shuttle. ;]


Vilken text kommer fram om du trycker Ctr+V?
http://212.112.175.181/ztv_live


5 saker du googlat på nyligen? (Beroende på datorinställning så kan det komma upp en lista i alfabetisk ordning om du dubbelklickar i skrivfältet på google.)

1. -.-vV
2. bananflugor
3. bill clinton
4. calc
5. charles xavier



Mer tjejsnack här:
http://tjejsnack.missbeccis.se/

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild