He's alive!

Jajjemen, idag hade jag en liten pratstund med Dudde, som satt i ett såkallat "runkbås" i Thailand och chattade. Förutom att han nästan åkte in i finkan och därmed skulle fått en dödsdom pga. "proviant" han hade med sig i väskan över gränsen från Laos så reder han sig fint. Dock s'ger han sig ha tröttnat på kringresandet där borta så han kommer hem om redan tre veckor istället för i slutet av maj. Jag hade gärna bytt med dig Dudz!

Men man får vara glad åt det lilla man har, och solen skiner ju faktiskt här i Sverige med. Har suttit ute på balkongen och läst och njutit av värmen, så länge så jag blev röd. :|  
I övrigt pågår the never ending project: STÄDNING atm. Fattar inte hur jag lyckas röra till det så jävligt jämt.

bajZ!

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild