Pepp!


Jag brukar ganska ofta ha svårt för att somna. Jag kan vara aptrött men det tar ett tag ändå.

Det är inte så att jag ligger och grubblar och tänker på tråkiga och ledsamma ting, utan snarare på att jag alltid blir så jävla kreativ och sjukt pepp.

Jag får en massa tokbra ideer. En ny supernice intervju på FB, vilken färg jag ska klä om soffan i eller hur jag ska förändra världen. Hur sjukt effektivt jag ska städa hela lägenheten imorgon och hur förbannat bra min dator skulle fungera efter den där formateringen som jag ständigt skjuter på men som jag är helt dyngpepp på att göra just precis nu. Jättenu!

Gah! Min pre-sömn-kreativitet suger musten ur mig och fuckar min dygnsrytm precis jämt. Att vi så sent som idag var och tittade på en underbar lägenhet vi flyttar in i om några månader gör ju inte insomnandet direkt lättare. Jag måste ju både planera bankrån och fundera ut hur jag ska inreda lägenheten på bästa sätt.

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild