Gnälliga Morten

Morten är kanske världens snällaste kille. Eller nej, kanske världens snällaste människa till och med. I alla fall mot mig...

Men när jag ligger i sovrummet, med eller utan laptop på magen, och han sitter där ute och spelar så slår det mig vilken otrolig pain in the ass han måste vara att ha att göra med om man spelar ihop med honom och jag inte är med. Han gnäller på sina teammates precis hela tiden. För att dom gör si, för att dom gör så, för att dom inte gör så. Morten är väldigt duktig på gamet och problemet är nog att han vet om det.

Nej jag är glad för att jag är den han är snäll emot...

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: N

Känns som om det är jag som skrivit texten om Yonge när han spelar dota med några irl. Herre jävlar vad det skriks ta mig fan hela tiden, har funderat på att spela in han och sedan spela upp det för honom så han för höra hur det låter..

Postat av: Lancia

Morten vägrar att tro på det jag k skrivit här så ja, spela in kanske vore en bra grej.

2008-09-26 @ 15:07:47
URL: http://lancia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild