Jag är så jävla gangstah

Kvällspromenaden med Zimb är avklarad. I en gigantisk hood med luvan uppdragen över huvudet, stora byxor med guldstripes och Necro rappandes "Stabbin and stabbin and stabbin and stabbin. Stab you to death!" i ipoden kunde jag inte låta bli att känna mig fett jävla asgangstah. Antagligen så såg jag dock inte lika cool ut som jag själv vill mena att jag faktiskt gjorde, med tanke på att en liten lurvig fishund med all säkerhet drar ner helheltsintrycket en hel del. :/

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: ArreliuS

Fett gangstah xD Skön låt iaf.

Postat av: Anders

haha vem fan har gjort bilden? :D lik dig ju ;>>

2008-09-08 @ 15:01:48
Postat av: Lancia

Jag snodde den och moddade myself! ;>

2008-09-08 @ 16:48:36
URL: http://lancia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild