Zimbo

Ledigt från jobbet idag eftersom jag jobbade natt till 06 i morse. Skänt det och jag klagar verkligen inte. Dessutom får jag gå natt nästa vecka istället för morgon/förmiddag så jag är lite extra happy.

Förutom detta har jag varit hos veterinären idag eftersom Dex har börjat rossla. Antagligen är det ingen fara, bara lite Baytril som behövs så går det nog över.

Sen har jag även kört mor och far till flygbussen och därmed blivit zimbo för en vecka framöver. (Zimba + sambo = Zimbo, HEHEHEHEHE) Ska vara runt 30 grader nere i Ungern atm så jag hoppas verkligen att mina föräldrar njuter. Ett enda jävla ord om att det är för varmt och jag kommer ta första bästa flyg ner och ge dom på truten.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Fräcka Fröken

Min mormor hade en hund som hette Bimba. Menar du att om jag varit hundvakt åt den så hade jag blivit bimbo?!?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild