Då vare kört då, i belief

Nej nu tror jag inte att jag kommer undan längre. Vaknade med det där typiska "ont-i-halsen-precis-som-i-början-på-en-förkylning". Det har hänt några gånger tidigare också, senast för en två tre veckor sedan men då klarade jag mig undan hela kalaset på något märkligt sätt, men med tanke på att jag inte varit förkyld sedan oktober så lär det vara kört nu.

Whats up i övrigt? Jo hundschampot funkade precis lika bra som dom vanliga grejerna jag använder, fast hundschampo är ju i regel dyrare så det lär ju inte bli någon switch på ekonomiska grunder i alla fall.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: spiderchick

en tjock dread vill man ju gärna undvika haha =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild