Det nya svarta? Förvirring så in i helskotta.

Idag blev jag med länk. Ja alltså jag fick en länk skickad till mig via msn, och alla som känner mig vet hur sjukt nyfiken jag är, så jag klickade. (Nej, tro inte att jag går på vad som helst. Ingen idé ni försöker skicka mig virus etc.) Hur som helst, jag klickade och hamnade här. (Jo, i bloggvärlden ska man länka. Länkar man är man en ädel människa, det har bloggkommentatorerna lärt mig.)

Via den ovan nämnda länken finner jag ett blogginlägg tillägnat ingen mindre än mig själv. Tror jag? Det faktum att det är skrivet på en blogg, men till ~95% författat som ett personligt brev direkt till mig, gör mig osäker. Dessutom har författaren använt sig av kommentarsystemet på min sida två gånger, men inte länkat till detta "brev". Ännu mer förvirrande mao. Hur var det tänkt att jag skulle hitta det? Var det över huvud taget tänkt att jag skulle hitta det? Nej? Ja? Gjorde jag fel som svarade på den sidan istället för att skriva ett "personligt brev" och publicera det här? Är det månne så det funkar nowdays? Det nya svarta? Privat blir offentligt? Eller uttryckte dom sig bara helt enkelt lite knasigt i sitt inlägg så det såg personlig riktat ut men inte var det? Om det var personligt riktat, är det inte väldigt dumt att skriva det på ett random ställe då? Frågorna kvarstår. Blir nog en sömntablett ikväll, lär bli omöjligt att somna annars så som dessa frågor far runt i mitt huvud.





Helvete, varför lägger jag tid på det här när jag egentligen borde blogga om min fantastiska asienresa för alla mina fans istället?

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: andreas westman

gulligt du skrev om mig utan att tala om det så vad då då. kanske är det jobbigt när man måste stå för sin åsikt. gött nu kan ske någon bryr sig om våran trötta blogg. :)

2009-05-11 @ 16:20:40
Postat av: Lancia

Shit. Du kan ju inte vara på riktigt.

Postat av: Hulk Hogan

Andres bestman festman eller vad fan du heter, dra rakt åt helvete är du snäll. Du tar ju in dom här jävla brudarna bara för att få lite pr o synas i diverse värdelösa cs-communitys nyhetsflöden. Sen att dom inte kommer åstadkomma ett skit är du väl medveten om också. Förutom möjligtvis strula med en o annan semi-elit på nästa lan.



"Sveriges största gamingorganisation" Jahaja...? Störst i antal meningslösa spelsektioner? som håller 1-3 månader? =DDDDDD



"Today Team Druidz is happy to announce that we are taking up the fight in Trackmania Nations. The team we are about to announce has many players who had played in the Swedish National team."



Ska ni inte ta o starta upp en schack/harpan/ms-röj/tetris/gta4/frisbee/nitendo wii sports/guitar hero/-division snart med? Och isf var ansöker man? =DDDDDDDD

2009-05-11 @ 20:49:35
Postat av: Ela

jag vet inte ens vad jag ska säga längre. det här är bara så urbotat fånigt. och ja, druidz killen, jag syftar på dig.

2009-05-12 @ 16:05:26
Postat av: Andreas Westman

jo jag förstår det men vad är det som är fånigt för jag tycker inte det.

2009-05-12 @ 16:28:02
URL: http://www.druidz.se
Postat av: Daniel

Hela du är ett skämt Andreas Westman, hela du! Den kanske äldsta CS-clownen i världen! Hela ditt lilla utbrott är lustigt, samtidigt som det hugger till i bröstet när jag läser alla dina stavfel och särskrivningar.



Du borde kanske överväga att jobba som sopgubbe istället, eller bli clown på heltid. Fast på ätt sätt är du ju redan båda, du tar hand om sopor och gör roliga utspel i för stora skor.

2009-05-13 @ 08:45:02
URL: http://cardanail.blogg.se/
Postat av: Ela

Druidz killen, det som är fånigt och fruktansvärt oprofessionellt är att du går ut offentligt och kritiserar lancia blogginlägg. Att dessutom författa det så illa, både språkligt och innehållsmässigt gör ju inte saker bättre (ett bra program att skriva i är word, de har stavningskontroller).



Hela ditt utbrott gör dig garanterat mindre nytta än vad du tror och du framstår som otroligt okunnig och oerfaren av scenen. Eller är det kanske publicitetshunger från eran sida? Om det är sant som de säger att all pr är bra pr så har ni ju lyckats iaf..

2009-05-13 @ 10:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild