Jesus kristus

Alltså....

http://www.druidz.se/nyheter/2/357/


/cut.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dom måste ju va bra cs spelare med alla dom där sponserna.... :\

2009-05-09 @ 21:55:16
Postat av: Hulk Hogan

se det från den ljusa sidan, snart kommer det ett gäng nya webcamfilmer/foton till Quakenet

2009-05-10 @ 04:54:09
Postat av: Elin

Nu har jag aldrig hört talas om någon av dessa brudar men eftersom jag litar på dig in i döden så känner jag lite gemensam avsky och tar förgivet att ingen är särskilt duktig. Om de är grymma som sjutton och jag nu har fel får vi alltså skylla på Lancia!



Men jag har funderat på det här ibland. Det dyker ju upp randombrudar som vips är i en CS-klan med sponsorer efter att ha spelat i två veckor ungefär. Nu har jag ju ingen koll på CS-scenen och resultaten där heller men ibland undrar man ju om man banne mig inte skulle kunna ge dem en rätt bra utmaning (kanske till och med vara duktigare?) trots att man aldrig spelar CS själv.



Hur bra eller dåliga är de?

Postat av: Andreas westman

Fråga 1

Är det inte bra att ge folk en chans?

Fråga 2

Skall man bara ge folk som är bäst en chans?

Fråga 3

Är det inte positivt att hjälpa en minioritet?

Fråga 4

Är det inte väl omoget att trycka ner några som inte kan försvara sig. Som att börja skrika på tjej fotboll om att det är ingen idee blir ni inte lika bra som killarna kan ni lika väll ställa er vid disken igen.



Detta resonemang ni för här låter ju som grott nivå. Och hur kan ni stödja något som ni inte vet något om hel galet. Tycker det är synd att ni dissar detta och ni har inte sett slutet änn som hägerfors skulle sagt " det kommer mera"

2009-05-11 @ 04:07:43
URL: http://www.druidz.se
Postat av: Andreas westman

Glömde säga att vi spelar inte cs som main spel och sponsorerna har jag dragit in inte spelarna. så det har inget med dom att göra.

2009-05-11 @ 04:09:04
URL: http://www.druidz.se
Postat av: Ida

Andreas; Damfotboll suger imo. Det finns fan inget nöje i det för fem öre. Herrfotboll däremot.. där har du riktig sport.

2009-05-11 @ 06:27:24
URL: http://idarn.blogg.se/
Postat av: Elin

Andreas:

Klart man ska ge folk en chans och det är mycket positivt att hjälpa en minoritet. Creds för det. Tyvärr är det ju så att det historiskt sett på CS-sidan inte har fungerat så bra om jag får uttrycka det själv. Det har totalt översvämmats och missbrukats av folk som inte gör annat än skriker efter uppmärksamhet, och här står jag, har spelat sen jag föddes och behöver skära mig i armarna varje gång jag ser en sån där brud som kråmar sig i webcam och skryter om vilken fet CS-klan hon är med i.



Det finns undantag, absolut! Shit vilka goa brudar det finns. Ni vet vilka ni är själva! Men som sagt, CS-scenen har blivit missbrukad och det är inte konstigt att dess kvinnosida har dåligt rykte.



Hoppas att ni bevisar oss fel Andreas, både för er och vår skull!

2009-05-11 @ 07:29:44
URL: http://ariez.se
Postat av: sabz

Haha vilken jäkla soppa du satt dig i Lance! Sitter här på jobbet och fnissar. Jag menar, tjejscenen är och kommer alltid vara som den alltid har vait, (förutom att den känns lite mer död nu än ever) och det fick vi väl ett bevis på när det söta bloggkriget startade, haha . Well, jag ger dessa tjejor en månad.

2009-05-12 @ 08:40:34
URL: http://www.metrobloggen.se/sabz
Postat av: Tezz

Tjej scenen kmr aldrig finnas i mina ögon, för tjejer kan absolut inte komma in i cs scenen som killar, tyvär VI ÄR FÖR DÅLIGA HAHA:)

2009-05-13 @ 10:56:32
Postat av: Döden

Aldrig fattat det Tezz. Vad är det som "hindrar" tjejer ? Knappast mindre fysisk kapacitet.



Måste vara något annat, IQ kanske ?

Vem vet.

2009-05-13 @ 13:15:30
Postat av: Sandra

Snyggast pose vinner!! :D

2009-05-13 @ 14:09:42
Postat av: Tobias

Svar till Döden:



Jag tror att det skulle fungera om en brud spelade med 4st killar. 5st brudar i ett lag blir jävligt knas typ :D

2009-05-13 @ 18:50:21
Postat av: Evermist

Varför gnäller alla så satans mycket på de laget?

Det är inte så att druidz någonsin haft något topplag i cs-scenen.. varken herr eller dam.. kolla deras nuvarande herrlag - trattar.. antagligen satsar dem inte på något SK/fnatic.. och det är ju knappast cs-lagen som dragit in sponsorerna..

typiskt att lancia som inte kan något annat än ta den i röven, ska klaga.

2009-05-13 @ 19:01:05
Postat av: Anonym

Älskar dig, skit i alla andra!

2009-05-16 @ 00:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild