Lite tröstshopping

NetonNets lagerbutik i Linköping öppnade idag och hade en massa erbjudanden. Eftersom det är så himla synd om mig just nu så tog jag tillfället till akt för lite cheer up-shopping. Hade siktet instället på en Acer mini-PC, men givetvis var den billiga varianten slut och jag fick impulshandla lite annat.


 

En mobiltelefon till Röd, han har gnällt så förbannat länge om att han vill ha en ny. Den jag köpte för ett år sedan för 4 lök åt honom duger tydligen inte.
En plattång till mig själv. Min gamla är ful.
Ett 16GB USB-minne.
En kompaktkamera. Bajstrött på min sopiga cp-kamera jag hade innan.
En router. Så jag slipper köra mitt internet genom Röds dator. Han gnäller hela tiden på att jag laggar ner honom när jag kör Farmville, så nu blir det förhoppningsvis lite lugn i hushållet igen.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Ida

det är aldrig fel med shopping!



fan, skulle vilja ha en kamera jag med. det får väl bli om fem miljarder år eller nåt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild