Toilet issue

Har inget direkt att skriva om då det enda vi gjort so far är att ha varit å eventet eller å hotellet. Det enda värt att rapportera är att jag finally, efter all min tid i asien, premiärkissat i ett såntdär hål i golvet. Konstaterade hur sjukt jävla äckligt det är. Inte ens tjejer kan liksom kissa utan att det skvätter upp på golvet. Papperskorgen brevid hålet, det man ska slänga sitt toapapper i är inte så jävla fresh heller. Förutom kissigt, bajsigt och mensigt papper ligger där använda trosskydd och bindor och stirrar en rakt i fejjan.

Och alltså, hur klossar man på en såndär toalett?

På tal om klossa så kör jag och Henrik the mature way, in every way. Dom två senaste dagarna har helt och hållet kretsat kring orden "klossa" samt "slidkrans". Dessa två ord har mer eller mindre funnits med i typ samtliga meningar. Gärna flera gånger.

Blev en jävligt låg nivå på detta inlägg känner jag. Mao så är allt som vanligt.

Avslutar med en bild på världens sötaste WC3-spelare. Jag har länge varit ett fan och nu delar jag med mig av hans bedårande cuteness till er. Mannen, myten, TeD!


Foto: Julia Christophers

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Martin

Tja socker! Utbetalning av bilhyra kommer att ske tisdagen den 27 oktober denna månad. Ursäkta dröjsmålet ;) (bjuder på sprit vid tillfälle)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild