Fantastiska Kalla fixar det!

Söta rara duktiga underbara lilla jävla Charlotte. Hon är så jävla värd det här guldet. Kom på mig själv med och sitta och vara riktigt nervös vid 1,3km-passeringen då Kalla tog över ledningen från Haag. Synd bara att Haag inte fick den där bronspengen, för den hade hon gjort sig förtjänt.

Sket btw på mig i sista backen då Kalla nästan föll. (No joke, bajsade nästan ner mig)


Bild: Aftonbladet


Ja, jag är en sportnörd, så länge jag själv slipper utöva den. ;)

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Jessi Fox

jag lovar att jag fortfarande ser mig själv som ungdom. kommer aldrig att vara nått annat ;D



pinsamt egentligen.

Postat av: Morten

Vil bare minne om at Norge har 2 medaljer mer! ;DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD pyss!

2010-02-16 @ 10:22:20
Postat av: Lancia

Norge har inget guld, så STFU Morten.

2010-02-16 @ 17:01:26
URL: http://lancia.blogg.se/
Postat av: Morten

say w00t? :>>::>:>:>::>::>:>

2010-02-19 @ 09:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild