Pretty good

Grannarna borrar på som vanligt - i morse började dom straxt efter 07. Dom har helt klart svera rikes vapenlagar att tacka för att dom fortfarande är i livet. Och jag med, antar jag. För känner jag mig själv hade jag inte orkat lämna lägenheten för att hastigt avsluta deras liv utan jag hade nog skjutit mig själv istället.

Men läget är pretty good ändå. Jag har, förutom att fått hem en bitande jourråtta och ätit feta som jag egentligen inte alls tycker om, fått min nya dator. Eller fått och fått, den har kommit till posten-ombudet och skall hämtas ut först. Synd bara att alla mina såkallade vänner bara spelar IHL numera och därmed dissar mig. (Hatar er. Inga undantag.)

Alles för nu. Ciao.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Anonym

Byt boende:lägenhet/borrande grannar i stan mot hus/snöskottning på vintern och gräsklippning på sommaren på landet.Oldie<3

2010-02-11 @ 01:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild