Rejäl svacka

Är det inte stört hur fort det kan gå? Förra veckan var allt tiptop och jag kände mig över lag sjukt nöjd med livet, allt gick kanske inte precis så som jag önskade, men det var helt okej ändå.

Hela denna vecka har däremot känts riktigt jävla anus. En rejäl svacka obviously. Det är egentligen inget speciellt som hänt, och det kanske är just det som är problemet. Alla små saker som stört en och som till slut fått bägarfan att rinna över. (Nu blir det många svärord som följer, håll i hatten.)

Just nu är jag tex så sjukt trött på såkallade vänner som jämt och ständigt är så förbannat uppe i sig själva.
 
Jag är trött på att mina jävla råttjävlar inte kan hålla styr på sina fucking tänder, utan att precis allt skall gnagas på.

Jag är sjukt less för att jag måste åka till veterinären med två jourråttor och låta dom somna in pga aggressivitet.

Jag är galet annoyed över att vissa personer tror sig vara så sjuuukt viktiga och oumbärliga när det dom i själva verket pysslar med är fett care. Dessa jävla as är givetvis aldrig sena med att påpeka sin förträfflighet heller.

Jag är så förbannad på mig själv för att jag aldrig tar tag i det jag borde göra utan att jag bara skjuter upp allt precis som vanligt.

Jag är så otroligt äcklad av det här jävla skabbvädret vi har just nu, och för övrigt typ alltid i detta förbannade land. För att inte tala om mörkret.

Jag är så stört sne på att det finns så mycket fula och dumma människor överallt.

Jag lackar på att min huvudvärk aldrig går över.


Kort och gott, det mesta pisses me off atm.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: ArreliuS

Är det inte alltid så? xD

Postat av: ela

bamsekram! om du vill kan jag dissa fjortisar online med dig i vent snart?

2010-02-25 @ 19:11:32
Postat av: Anonym

Ta en "vargtass" med ArreliuS och ela vet jag!

/is,3 cl vodka,lingondricka i ett highballglas/

2010-02-26 @ 14:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild