Reaktioner och uppfostran

Onekligen intressant att se hur göra slut-inlägget togs emot. Personer det inte berör tar åt sig och hetsar upp sig över det jag skrivit, medan dom det verkligen berör fattar nada. (Föga förvånande då dessa personer i regel är så uppe i sig själva att dom aldrig tittar in här, aldrig bryr sig om annat än att man minsann bara skall existsera enbart för dom så fort dom så önskar.) Jag skulle antagligen kunna skriva personernas namn och personnummer utan att dom skulle lyckas förstå. ;D

I övrigt så är det projekt uppfostran som gäller är hemma. Det är bannemig dags att råttjävlarna börjar uppföra sig som man ska. (Janne & Räkan ej inräknade i "råttjävlarna". <3) Klicker och blomspruta, nu jävlar ska jag få fason på ligisterna.

Räkan = Ingen ligist, bara perfekt.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: sabz

Så är det alltid, fel personer som tar åt sig :\

Postat av: Yllet

Aahahah jag dör lite.



"et är bannemig dags att råttjävlarna börjar uppföra sig som man ska."



Hur fan uppfostrar man råttor?

2010-06-09 @ 13:42:49
URL: http://yllet.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild