Smärta och eventuell urin i sängen

Jag har fått en finne just ovanför nacken, och tack vare den har jag ont i hela bakhuvudet idag. I helgen kämpade jag med en finne på insidan av näsvingen (aaaaaaaaaaaj) men den har tack och lov övergett mig. Som grädde på moset har jag dessutom skurit av mig halva tummen och skalat tre knogar. Asfett.

Meeen, det gäller att se livet från den ljusa sidan. Jag har äntligen fått tummen ur (yes!!!) och åkt och köpte plastad frotté (yippi!) att ha i sängen under lakanet som en safetyguard ifall Vilhelm, en av mina två bed mates, känner för att go wild and crazy och för en stund släppa kontrollen över sin urinavgång. (tjohoo!) Skulle nog hålla för om Röd kände för att göra detsamma dessutom, så fab är det! Den plastade frottén kostade bara 34957496 SEK per meter. (Kunde kostat 97805869!)

Nu klarar jag inte mer glädje.

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild