Träningsallergiker

Jag har alltid sagt att fysisk aktitivet inte är bra för kroppen, och jag får fler och fler bevis för min tes.

Min kropp är allergisk mot träning, det är jag helt säker på. Varje gång jag taggar till och bersämmer mig för att "nu jäklar ska jag köra igång med lite fysisk aktivitet", när jag är så pass peppad att jag till och med tänkt ut en outfit (come on, jag är tjej, klart jag tänker ut en outfit) för morgondagens träningsstart (man kan aldrig börja träna redan samma dg som man kläckt tanken, det är ett big no no!) så har jag blivit sjuk lagom tills nästa dag. Det slår verkligen aldrig fel.

I förrgår kollade jag på säsongspremiären av Biggest Loser Sverige. Tjockis-TV är aldrig fel, och ännu bättre blir det när det är gråtande tjockisar. Tårarna är grädden på det fantastiska moset så att säga. Anyway, först så övervägde jag starkt att fira deltagarnas första steg mot ett nytt liv med en stor fin kebabrulle, men när det väl var dags att beställa ändrade jag mig. Fortsätter jag så här så är det jag som måste anmäla mig till nästa säsong, och eftersom jag verkligen inte är någon TV-personlighet att hänga i granen så besparar jag BLS-fansen det. Jag är ingen René eller Florence. "Imorgon börjar jag röra på mig!" Vaknade nästa dag och var, just det, dyngförkyld.

Fan, jag har 2,5 veckor på mig att bli fit till Venice Beach 2010. :(

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Myaraq

Hahaha jag är med sjuk. INTE OKEJ

Postat av: Ida

BM gör inte mycket annat just nu än att göra håret fett betydligt fortare än innan. förhoppningsvis vänder det snart och håret blir bättre eller nåt :P annars får jag göra som det står på lockig.se: gå fort så ingen märker hur håret ser ut :P

2010-09-11 @ 22:51:56
URL: http://idarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild