Snear ur

Snubblade in på en hemsida efter ett tips och råkade läsa det här.

"Så mina tre katter fick flytta med mig. Hade katterna till 2008 sen åkte Grållis & Zorrina till Djurskyddet i Karlstad
& Nelly kom till en familj med hund på Stockfallet i karlstad.

Den 3/4-2008 kom min första hund som var en Shetland Sheepdog tik 8 veckor sobel från en stor kennel som hette Lundecock´s från Moholm som ligger lite utanför Mariestad.

Sen 6/11-2009 kom en Collietik till mig hon var 4 månader, hon kom från en kennel som hette Sugarlines som finns i Vedevåg utanför Lindesberg. Men hon fick jag sälja vid 10 mån för blev för jobbigt, för mig med två hundar..

2010.02.? fick jag omplacera min Shetland Sheepdog för hon var inte som i rastandard, hon var mycke värre,
och de gjorde att jag mådde dåligt och tyckte var skitjobbigt.

Men efter det hade jag bestämnt att inte ha mer djur på ett tag. Men de gick inte förrän några månader så inskaffa jag mig en annan hund. Det var också en Shetland Sheepdog  Tik  Sobel, 4 år. "

Den här jävla idioten byter alltså djur som hon byter underkläder. Nu har kon köpt på sig sex tamråttor dessutom, som hon är på väg att sälja igen. Under den korta tid hon haft dom har hon dock råkat para dom...kanske....tror hon. Hon kom hur som helst fram till att hon inte ville avla på dom så nu gör hon sig av med dom igen.

Vadfan lider man av när man tar så jävla lätt på levande varelser? Ja jag vet att brudjäveln har damp, gått i särklass och skurar golv för samhall, men det skiter jag faktiskt i. Om hon är så jävla retarded att hon inte klarar av att ha djur, då får fan hennes förmyndare se till att hon inte skaffar några heller. (Men då hon tillåts ha körkort etc så antar jag att hon inte enbart har vacuum mellan öronen.)

Kan man anmäla såna här människor till nåt slags register typ "sälj-inte-djur-till-denna-person"? Eller ska vi "göra oss av med henne" för att hon inte följer rasstandarden för normal människa? Hon tycker ju uppenbarligen det är moraliskt hållbart.

Och nej, hon lyssnar inte på det man säger till henne. Så dra inte den valsen.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Giz

sv: han kommer med största sannolik åka fast för det. Men jag vet, det är därför jag inte skrivit ut hans namn, exakta ålder osv. För just nu kan det vara vilken granne som helst;) jag är inte helt dum.

Postat av: Ela

bara det att hon aldrig verkar fatta att hon tröttnar på djuren efter 5 sekunder utan skaffar nya hela tiden... sen kan man ju undra hur stor djurvän man är om man gör sig av med hundar eftersom de inte håller "rasstandard".

2011-01-14 @ 18:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild