Dag 1; En bild på mig + 10 fakta du kanske inte visste om mig

Smygfotad av Markus Andersson, 3 nov 2011 på Inferno Online


1. Jag gick i musikklass i grundskolan. 4-9:e klass för att vara exakt.

2. Första gången jag över huvud taget satt i en lastbil var...i våras. Nu är det mitt yrke.

3. Jag har spelat altfiol, piano och tennis. Och inget av detta ville jag själv, utan det var mina föräldrar som tyckte jag skulle göra det. Övriga aktiviteter fick jag faktiskt vara med och välja själv. ;)

4. Jag är sämst i världen på att hålla ordning och överallt där jag huserar ser det ut som Roskilde just hållt festival.

5. Kladd på händerna get mig ångest. Inte ens hudkräm klarar jag av.

6. Mitt nickname Lancia kommer från min första kärlek; hästen Lancia.

7. Jag fryser typ alltid.

8. Min mamma är min bästa vän.

9. Jag har världens sämsta självdiciplin och är ohälsosamt lat. Typ sämsta kombon ever.

10. Jag utgår alltid ifrån att alla är dumma i huvudet tills dom bevisar motsatsen.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: myaraq

10:an.



tumme upp.

Postat av: Ninni

N1 på 10 ja ;) lancia, trodde de kom från bilen haha

2011-12-02 @ 17:56:40
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/
Postat av: Johan

10. Haha, ja det trodde jag alla gjorde? :)

2011-12-03 @ 09:20:16
Postat av: Ela

I HAS DONE IT! Gjorde alla på samma dag. Palla vara kontinuerlig.

Postat av: anonym beundrare

Hej Lancia!

Jag har länge följt din blogg och den bilden jag har fått av dig är att du är en otroligt underbar tjej :)



Håller helt med på 10an där, jag är exakt likadan! :D

2011-12-05 @ 23:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild