Back to basics

Med allt det teoretiska avklarat har jag tid för annat i mitt liv igen. 7 timmar ingenting om dagen med obligatirosk närvaro i skolan ger en tid, helt enkelt.

Well - basics vare. Basics är lika med hatin.

Vi har fått nya grannar. Eller gamla grannar, om man nu så vill. Stalkerjuggarna flyttade ut förra helgen. (Stalkers då dom hade en jävligt märklig tendens att alltid befinna sig precis där jag och Röd var. I farstun. I tvättstugan. I soprummet. På parkeringen. I affärn. Nere på stan. Jag tror helt ärligt att jag, sedan jag flyttade hit, inte lämnat lägenheten fler gånger än jag kan räkna på mina båda händer utan att stöta på någon i den där familjen. Jag är övertygad om att dom stalkade mig.)

Nåväl. Kom hem en dag i förra veckan och såg att det var inflyttning på G. I dörren står en ung tjej med en låda i armarna. Hon såg fett butch ut, men verkade trevlig. "Cool. Trevlig flata till granne. Helt OK"

Till mitt stora förtret inser jag några timmar senare att hon bara är flytthjälp år
garderobsfamiljen. Samma familj som även ställer ut gapande ungar som straff i farstun, samt är övertygade om att trappuppgången är ett operahus.

Jag har inte kunnat sova på en fucking vecka. Sånt jävla liv 24/7. SNÄLLA STALKERS, KOM TILLBAKA, ALLT ÄR FÖRLÅTET!

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Myaraq

Du får väl överta stalkerrollen och flytta efter stalkarna?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild