Hat

"Hat är ett väldigt starkt ord som jag aktar mig väldigt noga för att använda.
Jag använder det inte ens när jag pratar om världens alla orättvisor, rasism, svält, sjukdomar, (utan jag accepterar det och respekterar att det finns och att det sker. och jag försöker göra något åt det efter bästa förmåga).
 Eller när jag som hängivet fan av ett hockeylag eller fotbollslag pratar om ärkerivalerna. Inte ens DÅ pratar jag om hat.
Nej ordet HAT bör användas sparsamt.

MEN..... När man sitter och tittar på Idol, och ser mannen som gett Pinsamheten, Värdelösheten, Uselheten och Tröttsamheten ett ansikte, så känner jag, seriöst alltså, ren och skär HAT!

VARFÖR ger ni den otroliga sopan MARK IN THE PARK utrymme i media, och framför allt i Idol? Han är vidrigt pinsam. Han är vidrigt usel. Han är inte värd dammet under min säng.

USCH! TVI! FY FAN!
Av PeppeSump (igår kl 21:44)"

Jag kunde inte sagt det bättre själv. Tack Peppe!

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild