bööööööö, läs inte ens....det är inte värt det

Ligger här under täcket med starka funderingar kring huruvida jag bör göra slut min stora bruna teddybjörn eller ej. Vi har verkligen försökt att få vårat förhållande på rätt köl igen efter många nätter ihop i sängen men faktum kvarstår, han tar inte åt sig sin uppgift till fullo. Han värmer mig inte...


Då jag är jävligt trött på att använda, fråga mig inte fan vad det är men det är typ nån form av halvtrasig varmluftsborste som jag snott av morsan, under täcket för att slippa frysa ärslet av mig. Min över-allt-annat-på-jorden-älskade hårtork är ju som bekant försvunnen med min resväskjävel. (Jag har skurit mig i handlederna kostant i ren vrede sedan den jävla dagen, jag kommer aldrig någonsin komma över det). Jag och ank-hårtorken var alltså inte bara snyggast, utan fungerade även överlägset bäst ihop under täcket också.


Förutom teddybjörns- och väskvreden så har jag under aftonen än en gång kollat på finalen i American Idol. (Jag ska banne mig dra till USA och vinna skiten nästa år, så sjukt fet final. OMGOMG.) Anyways. mitt undet galejet får jag ett sms från en viss herr Brander som inte kan sova, och efter en kort men intensiv konversation via just detta fenomen sms så bestämmer vi oss istället för att övergå till att prata i telefon. Det visar sig att Thom ligger på en bekväm men allt för kort soffa ute i någon skog med en hund under sig och ett bord emellan honom,(Thom, inte hunden) och en vän som både snarkar och vänder på sig typ hela tiden. Jag måste erkänna att även om Thom är en jävla fin vän så är detta självförvållat, tack vare Thoms svaga sinne för bastu och öl, och därför tycker jag inte jättesynd om honom, bara lite. Förutom den otroligt intressanta informationen om hunden, bordet och den vändande-på-sig-kompisen hinner vi även skratta lite åt en dam-fotbollsspelares topless-öde samt vandalernas bajsande i en lekstuga på ett dagis någonstans i Sverige innan samtalet arupt avbryts pga dålig mottagning. Thom konstaterar att det är tveklöst världens sämsta mottagning. Thom är ingen jag direkt skulle vilja kalla världsvan å andra sidan, så jag tar det hela med en nypa salt.


Ni som lyckats ta er ända hit i denna skittråkiga text måste jag bara gratulera då ni nu ägnat åskilliga minuter åt världens mest meningslösa blogginlägg. Det kommer liksom alltid något meningslöst över mig på nätterna när jag ligger i min säng och skall sova. Alltid alltid alltid får jag för mig att plocka upp laptopen och skriva ner det totalt meningslösa jag har i huvudet just då. (Detta är dock, tack och lov, första gången jag verkligen gjort det). Jag vill tro och försöker ständigt intala mig att det handlar om kreativitet, något positivt, men det gör det fan inte och det gör mig sne.


Nu ska jag försöka sova på riktigt, återkommer med mer skittråkig text om mitt pissliv(VÄSKJÄÄÄÄVEL) någon annan gång.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Thom (that fucking dude)

Haha, bra redogörelse. Men du vet, där jag bor är det som alla världens länder samlade i en stad. Mer världsvan än så kan man inte bli xD

2007-06-15 @ 19:07:52
Postat av: Lancia

Förlåt Thom, givetvis är det så! Jag är en redig dumjävel som inte tänkte så långt. :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild