Anne Franks Dagbok

Inatt såg jag filmatiseringen av Anne Franks Dagbok, en dålig film innehållandes otroligt jobbiga karaktäter som bara fick mig att vilka skrika, sparka och slå. Men ändå kunde jag inte stänga av skiten, då jag inte läst boken så ville jag iallafall se filmen så jag inte verkar helt obildad gällande Anne Frank & c/o.

Anyways, dom levde på en vindsvåning ihop med en annan familj och nån cpleffe i några år. Så irriterande och hemska som de flesta av karraktärerna var så fattar jag inte hur de få normala verkligen klarade sig från att plocka fram rakbladet. Inte ens den där Anne var ju riktigt frisk i huvet, maken till jobbig jävla unge alltså. 13-16 år gammal var hon i filmen, (ja dom bodde ju där i några år), och helt jävla asjobbig, jag hoppas verkligen inte hon var sådär på riktigt...

Jag vet att det inte är polistiskt korrekt att tala illa om judar, eller döda heller för den delen, men fan vilka irriterande och dumma människor. Herre Jesus!

JAG LACKAR!!!

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild