Scrabbe Blast - Djävulens gåva till människan och Idas favoritspel

Det är alltså ett "ordspel". Man ska använda sig av bokstäverna i en ruta och skapa ord av dessa. Framåt, bakåt, uppåt, neråt, åthelvete osv, precis hur som helst. Level 175 hade Ida lyckats ta sig till innan spelet dog. "Lätt skit" tänkte jag och satte igång, men med icke godkända ord så som "SHIT", "MILF" och "LOL" började min frustration bli påtaglig, men det var inte förrän spelet på level 4 vägrade att godkänna "CUNT" som jag blev sur på riktigt och stängde av skiten.


Level 4 alltså -
slå det om ni kan!

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Ida

Bra kämpat Lance Bass!
Det är ett jävligt bra spel att fördriva tiden med då man sitter på skitjobbet! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild