Tack SonyEricsson. Verkligen.

Var tvungen att kolla upp en skitviktig sak i intruktionsboken, en funktion jag inte lyckats lista ut hur man får igång. Jag tänker ibte avslöja vilken det är då jag hellre klara mig utan den än låter er idiotförklara mig. :)

Hur som helst, fick med tre manualer, och tänkte att en av dessa bör vara på svenska och en på engelska. Om inte så bör iaf en av dom vara på ett språk som jag förstår. Va? Nähä? Inte?

Nej. En var på ryska, den andra på grekiska och den tredje på spanska. Ja menar, jag borde väl haft ganska hyfsade odds att få något jag förstod med tanke på att jag kan svenska, engelska, tyska och ungerska?  Okej, ungerskan känns ganska meningslös i det här sammanhanget, men engelska/tyska? Pliiis?

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild