Misshandlad and smelly

I morse i duschen upptäckte jag att min kropp snarare var blå än hudfärgad. Det var inte jättesvårt att lista ut att dessa blåmärken uppstod i lördags i samband med överfallen på mig som Petter och Luke stod för. Armar, höft och lår. Inte ens den mest rutinerade hustrumisshandlade skulle kunna komma i närheten av något liknande. Well done boys!

Btw så hände nåt sjukt äckligt på jobbet idag. Jag och Rebecka dammsög uppe ovanför alla silos. En hel del duvor håller till där, bygger bon osv och vi hittade några ägg under vårt dammsugande. Uppenbarligen oönskade/avlagda ägg eftersom dom var intorkade ock kalla.l Hur som helst så hittade vi ett ägg som inte var helt intorkat, men antagligen jävligt ruttet innuti. Medan jag höll det mellan tummen och pekfingret kom Rebecka med dammsugarmunstycket och skulle suga in det, och då hände det; ägghelvetet sprack och jag fick den skabbiga sörjan över mig. Okej, mestadels över ena handen men även några stänk på kläderna och i fejjat. Det luktade så in i helvete vidrigt att vi var tvugna att fly fältet, dock efter att jag tvingat Rebecka att suga mig ren. Det gick sådär med det sugandet...

Väl nere i civilisationen igen skrubbade jag händerna 5-6 gånger och det luktade ändå vedervärdigt skabb-äggigt. Det luktar fan fortfarande, så ruskigt jävla skitvidrigt. Lätt topp 3 av dom äckligaste lukterna jag kännt ever.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: ArreliuS

haha SMELLY FINGERS!!

Postat av: Fräcka Fröken

Vilka andra dofter hamnar på din topp tre lista?

2008-08-12 @ 17:48:25
URL: http://frackafroken.blogspot.com
Postat av: Petter

Jag är stolt, men självklart oskyldig!

2008-08-13 @ 11:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild