Crapvista


Jag misstänker en kraftig form av utvecklingsstörning hos CS-läsaren på laptopen jag just nu har här på min mage. Ni anar inte vilka otroligt störda ljud den ger ifrån sig, jag ligger verkligen här och garvar åt den för att det låter så jävligt. Men sen så är det ju Vista på datorhelvetet också och jag är relativt säker på att det har både ett och annat finger mer i spelet. Inget fungerar som det ska med det jävla operativsystemet. Programmen fuckar ur till höger och vänster, men det allra bästa är kanske att det står "Windows avslutas..." när man startar datorn. Mucho liebe på det.

Nu jävlar ska jag spela Backpacker Americana resten av natten. Seeya!

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Jojo^

Fetglöm lance... kommer aldrig nånsin förstöra mina högtlarare med sån skit.. smuts är vad det är.

Postat av: Yllet

Vafan kör du Vista för?

Bara nabbs som kör Vista.



Formatera om, formatera rätt!

2008-12-13 @ 16:15:29
URL: http://yllet.blogg.se/
Postat av: Lancia

FRÅGA SLAMPSAMOT @ FRAGBITE, YLLET!!!!!!!!!!!

2008-12-13 @ 22:16:44
URL: http://lancia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild