Kebaben som försvann

Det är fortfarande kukigt varmt här i lägenheten, det är väl sånt man får ta när det är vindsvåning i guess. Har städat typ hela dagen, och käkat en halv kebab. Den andra halvan hamnade under sängen. Trots att jag plockat bort den därifrån nu så kommer det säkert inte gå att sova pga vitlöksdoften.

Och vadfan gjorde jag med kebaben under sängen undrar ni säkert. Well, hade det varit så att jag visste vad som försiggick i hjärnan tillhörande den som placerade den där hade jag kunnat svara, men dessvärre var det inte jag. To make a long story short; Jag har precis diskat klart det sista och tittar in i vardagsrummet där jag ser Cujo kämpandes med något stort, ljust. Jag antog att det var en strumpa, och eftersom han såg så sjukt nöjd ut lät jag honom hållas.

En liten stund senare ser jag något vitt och kladdigt på sovrumströskeln. Jag undrar vadfan det är för något, sedan känner jag lukten. Vitlök! Han har alltid varit uppe och stulit den kvarlämnade halvan från tallriken på vardagsrumsbordet. Det går ett spår med sås, sallad och kebabkött över bordet, ner på mattan, vidare över vardagsrumsgolvet, in i sovrummet och sedan in under sängen. Tyvärr hann jag ju inte fota när han satt där nöjt och glufsade, men han såg så jävla lycklig ut att jag inte förmådde att bli det minsta sur. Åh min Cujo, världens sötaste lilla råttjäfvul.


Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Sabina

haha aawwwww

Postat av: Jojo^

Så det är SÅ man ska undvika the Wrath of Lancia :D

2008-07-04 @ 08:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild