Egen risk

Du läser min blogg på egen risk, oavsett vem du är. Jag delar nämligen gärna ut kängor till folk jag anser förtjänar det. Jag gillar inte alla, och alla gillar inte mig heller.


Är du någon jag agtagligen inte känner till har du i regel ingenting att oroa dig för, men sk. 'nonames' kan få sig en pungspark baserad på deras beteende. Jag vet att en hel del CS-folk läser här, ja det jiddras ju en hel del om det i #rakaka bla, vilket gör att personerna jag oftast uttrycker min vrede över antingen är läsaren själv eller någon av dennes kompisar, eftersom jag är en nolifer.


Vänligen begrip någon (jävla) gång att det som publiceras här är inte Fragbites åsikter. Fragbite strävar efter att i sin bevakning hålla en sån objektiv linje som möjligt, liksom även jag när jag gör något för Fb. När jag skriver i min blogg är det jag som person som reflekterar och uttrycker saker, jag skulle på Fragbite aldrig vinkla mitt materiel efter huruvida jag gillar eller ogillar laget det handlar om.



Hur gärna folk än vill ha sina FRAGBITE-ATTACKERAR-ROCCAT-nyheter baserat på det jag skrivit här, så hoppas jag innerligt att greykarn och ponde ser skillnaden mellan en personlig blogg och Fragbite. De har gjort det tidigare i alla fall.

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild