Im outta here

Efter att bland andra Rakaka har länkat till min blogg ett par gånger har fler och fler avskum och andra övriga äckel hittat hit. Dessa as sitter sedan på IRC, i just Rakakas kanal, och paestar länkar till mina inlägg och i samband med detta kallar mig fet, hora, attentionwhore och andra helt irrelevanta, but still elaka saker.

När jag började blogga var det främst för mig och för mina vänners skull. Jag skulle skriva av mig en massa personligt skit, och de skulle läsa blajet. Jag har aldrig varken drömt om eller strävat efter att bli någon känd bloggare med många läsare. (Kvalitén på skiten jag skriver här borde ju avslöjat det för länge sen ;D ) Det jag har publicerat här har alltså varit till för mig och eventuella polare.

I början, kring 2005, var det som skrevs betydligt med personligt än det dravel jag plitar ner nowdays. I samma takt som läsarkretsen ökat har inlägg innehållandes personliga ting minskat. Nu har jag dessutom beslutat mig för att helt lägga ned att skriva om mina innersta tankar och känslor i den här bloggen och kommer istället att göra det på annan plats. Good luck finding it, asgamar.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Elin

Killar med för små snoppar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild