Tjejsnack vecka 10 & 11

Två tjejsnacksveckor på en gång hade jag när jag kollade mailen denna gång, och eftersom jag är så enormt uttråkad så river jag väl av skiten här. ;)


Vecka 11/08
Våren
  • Vad är ett riktigt bra vårtecken?

- Sol! Jag älckar sol och det gör mig sjukt lycklig.

  • Känner du av våren på något speciellt sätt, hur?

Inte mer än att jag blir väldigt glad av solskenet. Men det spelar egentligen ingen roll vilken årstid det är för att det skall ske.

  • Har du sett någon vårblomma än, vilken?

- Snödropparna kom ju redan i januari om jag inte minns fel. Krokusen blommar förullt ute i Lindö hos mamma och pappa och för några veckor sedan blonnade påskliljor i Tyskland.

  • Vad är det sämsta med våren?

- Att det inte är sommar än!

  • Vad är det bästa med våren?

- Att det är påväg att bli sommar.





Vecka 10/08

Resor
  • Vilka länder har du varit i?

- Hoppla, det blir några. Norge, Danmark, Finland, Tyskland, Holland, Tjeckien, Slovakien, Ungern, Österrike, Frankrike, Spanien, Storbritannien, USA

  • Vilken är favoritresan? Varför?

Bilbao i Baskien i Spanien var härligt, trevligt vackert ställe och trevlig värme men favoriten är definitivt Los Angeles. Inte för att det är just Los Angeles utan tack vare det underbara klimatet, härliga palmerna, najsiga maten och trevliga människorna. Jag dör lite inombords för varje dag som går som jag är borta från LA.

  • Vad vill du ha ut av din resa? Sola, upptäcka, äventyr?

- Sola, upptäcka och äventyr! :)

  • Vad blir nästa resa? (Behöver inte vara semester, utan var du ska över huvud taget.)

- Skellefteå, men det är så jävla luffigt så det vill jag inte nämna. Enevtuellt Ungern i vår, men definitivt Moskva i Ryssland i maj.

  • Vad vore den absoluta drömresan?

- Jorden runt! Afrika, latinamerika, asien och självklart tillbaka till LA!



Mer tjejsnack på
http://mlilja.net/tjejsnack

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild