Egentligen bara meningslöst dravel

Så sitter man här vid datorn och klockan är alldeles för mycket precis som vanligt

I går, som om man skall gå efter klockan är i förrgår, gick jag och la mig tidigt, före 00 för att kunna komma upp hyfsat, för att sedan gå och lägga mig hyfsat idag(igår) igen. Den planen gick ju självklart käpprätt åt helvete. Vaknade 15:30 och här sitter jag nu och ska vara på ett möte kl 08:00. Givetvis är jag inte det minsta trött eller har en enda tanke på att gå och lägga mig.

Samtidigt som jag sitter här helt apatisk och bara glor in i min skärm har jag också tusen saker som jag borde ta tag i. Först och främst kanske få ärslet ur vagnen och göra klart dom där engelska- och religions-uppgifterna som skulle varit inne innan jul då min Komvuxtermin slutade.

Men just nu är prio 1 att fånga in mina två pälsklingar, eftersom Morten kommer få tuppjuck om han får reda på att jag släppt ut dom i vardagsrummet. Dom körde puppyeyes förfan...jag kunde inte motstå.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

godnatt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild