Dvärgar, överallt!


Kineser flyttar inte på sig när dom är i vägen, även om dom klart och tydligt vet om att dom är just i vägen. Det finns ganska mycket jag stör mig på här i världen, vilket ni säkert märkt, men just det här med att folk är ivägen stör mig inte bara, utan det stör mig förbannat jävla asmycket. Jag har flera gånger kommit på mig själv med att muttra "flytta på dig, dvärgjävel" och varit ytterst nära att hiva tag i dom och vräkt dom åt sidan, men jag har hejdat mig i sista stund. Jag skojar inte när jag säger att det finns fullvuxna brudar här på 130 cm. Och lik förbannat i vägen, dom också.

Nu ska ja dricka min vattenmelonläsk och svälta lite till. Maten här är ju tamejfan inte ätbar någon stans.


Btw, jag är dessutom så jävla pissnödig så jag tror jag dör snart. VÄGRAR gå på "hålet".

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Sanna

jag skrattar ihjäl mig när jag läser det här inlägget, för jag känner igen mig precis. :P jag blir precis skogstokig om det är folk som inte flyttar på sig, folk som ställer sig mitt ivägen och pratar (!), folk med barnvagnar som går o såsar o helst i bredd. o kom då ihåg att jag själv är mamma, men jag kör rally med barnvagnen.

Postat av: Yllet

Hahaha lööööööööööv you! :D

2008-11-02 @ 17:49:25
URL: http://yllet.blogg.se/
Postat av: Q

Jag är så sjukt avundsjuk på dig. Melonläsk :/

2008-11-02 @ 18:25:17
URL: http://ariez.se
Postat av: Alina

Hejhej! Hoppas du får en trevlig kväll! :)

2008-11-02 @ 18:30:23
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Skit i rubriken

Men guuuud vilken BRA BLOGG :)



Vi har två nya medlemar inom våran "bloggfamilj"

Hälsa gärna på & lämna en kommentar, hjälp dom komma lika långt som dig :D



En kommentar räcker länge :)



www.leopodus.blogg.se - En intelligent, frispråkig kille med ett x antal intressen, du lär läsa allt mäjligt :)



www.sarrylicious.blogg.se En shoppoholic som också läser till föreskolelärare, det kan bara innebär katastrof :)



KRAAAAAM!

2008-11-02 @ 18:39:10
URL: http://skitirubriken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild