Insert topic here

Igår på flyget kom jag på ruskigt många skitbra saker jag tänkte skriva om här, men nu är allt som bortblåst. Som vanligt alltså så blir det inga skitbra saker skrivna här.

Gårdagen(mån-tis, blir lite skev med jetlaget)) var verkligen hemsk. Jag mådde fruktansvärt illa pga dålig sömn. Jag var ytterst nära att kräkas typ hela tiden. Att komma hem och träffa mina fyra underbara pojkar och min kära mor och far var underbart, men gårdagen var lik förbnannat fortfarande hemsk. Att få lägga sig i sängen och somna var det bästa som hänt i mitt liv någonsin, kändes det som just då. Och jag anser fortfarande att det platsar på i alla fall topp 10 över det bästa som hänt mig ever. Ja, precis så skönt var det.

Idag (läs igår, tisdag) vaknade jag runt 20 då Morten ropade att han gjort lasagne. Jag övervägde att ignorera, men eftersom han varit så gullig och gjort mat kände jag att jag var tvungen. Jag hade ju trots allt varit borta i nästan 2 veckor, och ska vara borta i ytterligare tre alldeles snart, sova kan jag göra när jag dör, umgås med mina käraste är inte riktigt lika lätt. Observera att det där med att sova när jag dör endast gällde vid just kvällens lasagnetillfälle och inte när NI övriga, dödliga, tycker att jag ska ge fan i att sova så jävla mycket.

Har passat på att pussa på mina boys extra mycket sedan jag kom hem. Dex har under tiden jag varit borta passat på att tapetsera sovrummet. Eller de-tapetsera kanske man skulle kunna kalla det. Han har slitit loss all tapet han kommit åt. Mycket rart. Han har även passat på att omdesigna mitt nattygsbord. Thanks m8. Björn har varit en pain in the ass som vanligt och Cujo har fortsatt vara sjuk. Min ångest över att ha varit borta när Tjocke är sjuk har varit förjävlig, få gånger har jag haft så dåligt samvete och såna skuldkänslor, något jag kanske inte borde haft då jag fick se hur ömt Morten vårdade honom och hur mycket kärlek han överöste den lilla mysklumpen med. Morten, du är den finaste och bästa råttpappan som finns! (Även om du blandar ihop våra barn och tar fel på Cujo och Dex ibland. :D )

Nu ska min Tjocke få sin medicin med lite tokgod broccolipuré och en massa pussar på rumpan. Hej.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Trinelin

Välkommen hem :) Erkänn att du saknat den svenska hösten och svensk mat?!

Saknar dig redan ju, var riktigt skönt att ha en annan tjejkompis här att prata med (läs: att prata vettiga saker med ;) )



PUSS PUSS

2008-10-16 @ 07:45:00
Postat av: Lancia

Du menar 2 girls one cup? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild