Short report from China

Från ett exotiskt ställe till ett annat. Jag befinner mig just nu i Hangzhou, Kina, och efter att so gott som bara ha sovit sedan jag kom hit så skulle jag redan vilja våga påstå att jag gillar det här bättre än Dubai. Här glor inte folk som om man vore någon jävla utomjording, me ändå lyckas dom på något sätt behandla en som en superstar. Okej, jag är visserligen här med något som anses lika stort som att Lennon oh company skulle återuppstå, köra en reunion och ha en konsert i Sverige, kanke därför man får sin stjärnstatus. I dont know. ^^

Egentligen är jag både alldeles för trött och hungrig för att orka skriva något mer just nu. Kom in på mitt hotellrum vid 22 igår kväll, lokal tid, och har sovit bajsdåligt i natt. Har inte blivit att jag ätit något heller, även fast jag hade kunnat. Har fruktansvärt ont i halsen dessutom. Eller fruktansvärt är en rejäl underdrift. MEN: WEM tar väl hand om oss, jag tror det blir bra det här ändå.

Återkommer.

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild