Söker ryggsäck modell större

Backpacking coming up. Jag är stressad och sent ute som vanligt. Alla auktioner på tradera med bra grejer avslutas givetvis inte förrän jättenära inpå avresedag, därav vänder jag mig nu till er, mina kära vänner. Ingen som har någon schyrre rygga till över? ca 70-80-liters är vad jag söker. Lånar eller köper gärna, rätt öppen för förslag med andra ord. Det enda kravet är att det är en ryggsäck, och ingen vanlig sportbag som man kan slänga upp på ryggen men som egentligen inte ska vara där.


GIEF!

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Elin

Vart ska du åka? Jag är så himla efter :(

Postat av: Yllet

Vart fan ska du?



Jag har en skithypad ryggsäck som jag fick på min konfirmation för kommande tågluff. Du kan lätt få låna den, ska jag snacka med mamma? Den är i Norpan nämligen!

2009-04-16 @ 12:07:16
URL: http://yllet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild