Köln: Freitag

Fredagen blev betydligt lugnare än torsdagen ur vandringssynpunkt. Mina fötter grät redan då jag innanför hotelldörren drog på mig skorna.


Vaknade redan vid 06:30 prick, då nån jävla fitta (pardon my french) fann det lämpligt att börja borra. Jag lyckades dock somna om och vaknade igen vid 10 då man uppenbarligen bestämt sig för att riva grannkvarteret istället och inte var sena med att skrida till verket. I ren frustration stack jag och drog en riktig hälso-frukost på Burger King. Körde en klassisk Whopper cheese-meny, men fick till min stora besvikelse inte ens i mig hälften av burgaren. Wtf? Efter födointaget började jakten på schampoo. Slog på stora trumman och köpte en bautaflarra och en lika stor med balsam. Happyness. Freedom. Etc.


Efter att lyckoruset lagt sig tog jag mig en prommis bort till operan och 4711-huset. (Tack vare 4711-huset Köln är så känt som det för ffs) Köpte dock min ranson Kölnerwasser, eau de cologne, redan igår.

Jag vet inte hur det gick till, men efter en massa knatande och en tupplur var klockan plötsligt 22. Då tävlingarna börjar imorgon(läs: idag) kl 9:30 och jag beräknat att vara på mässan vid 9 blir det early to bed. Hade inte bangat på att vara ute och dricka öl istället, men min tid kommer den också...


Avslutar med att citera ett sms jag fick nu under kvällen: "klitta hellspawn"


Ciao.


Btw, det är nån brudjävel utanför som låter som en häst.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Ela

den som har klittat hellspawn förtjänar hatten av. Inte för att jag känner till killen, men att klitta någon rent allmänt är beundransvärt. om man inte har abnormt stor klitta, dvs.

2009-08-24 @ 00:46:12
Postat av: Yllet

Looking hot!

Postat av: Elin

Instämmer med talaren ovan, hot! Och jag måste få erkänna att jag är lite avis på din Köln-resa.

2009-08-30 @ 21:49:17
URL: http://ariez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild