Boy, I'm gonna miss you

Haft hela dagen på mig att smälta det faktum att Archi faktiskt har lämnat fnatic och därmed proffs-scenen i Counter-Strike, och hur jag än vrider och vänder på det så kan jag inte komma fram till något annat än att jag kommer sakna honom.

Alltid så glad och gullig. Kramas när man ses, lånar ut sin tröja när man fryser och alltid ett leende på läpparna. En riktig clown med hjärtat på det rätta stället. Kommer bli så tomt utan hans sprudlande personlighet på evenemangen.

                        

Jag kommer sakna dig, din tok!


Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: sabz

VA? Har han slutat spela? :o

Postat av: sabz

Va?! HAr Ins också slutat spela?!



Fan vad jag inte hänger med ^^

2009-02-25 @ 09:22:04
URL: http://www.metrobloggen.se/sabz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild