Missbruk och bröst

Har ingen aning om hur många skålar med fil och flingor jag krängt den senaste månaden, men jag är ganska säker på att summan är tresiffrig. Jag har alltid varit såhär, en mat-periodare. Just nu är det fil & flingor, nästa månad är det skogaholmslompa med ost, i april blir det säkert stekta ägg och bacon och så vidare. Det är nästan så att jag misstänker någon form av lättare störning, för när jag är in to nån typ av mat såhär så är det det enda jag äter, dygnet runt.

I övrigt så har jag sjukt ont i tuttarna. Har haft det i några dagar nu och jag misstänker att det beror på att jag inte tagit min p-spruta i tid. I tid är visserligen ganska milt uttryckt då jag egentligen skulle tagit den i månadsskiftet september/oktober. Jag kan inte ha BH på mig, jag kan inte vara utan BH. Jag kan inte sova på mage eller på sidan för då gör det ont, och jag kan inte heller sova på rygg för då kan jag inte sova alls. Ändå, ja ändå så får jag inte röven ur, går ett kvarter bort till vårdcentralen och tar den där sprutfan...

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild