Självdiciplin!

"Ikväll ska jag lägga mig tidigt för jag har en tävttid imorgon". Yeah right. Klockan är kvart över fem på morgonen och jag sitter fortfarande vaken. Jag kan ju knappast påstå att jag sitter här vid datorn och gör något av värde heller. Det är med andra ord precis samma visa som vanligt.

Men hur som är jag i allafall ren och fin och kan vänta minst en månad nu innan det är dags för mig att tvätta mig igen. Det är nämligen så att Björn har suttit och putsat på mig i cirkus tre timmar nu. Huden är härligt rödflammig efter hans ömhetsbevis-session. Råttputsande är en kombination mellan "nopprande" med tänderna och slickande, himla mysigt med andra ord, och lite smärtsamt. ;) Björn har verkligen blivit en helt fantastisk råtta efter kastreringen, är så glad över att vi tog det beslutet vi gjorde. Han har blivit allt man kan önska sig, och lite till. Älskade fina Björn. :)

                    
                                    

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild