whine whine whine

Fick just syn på det här. Är milo sur för att vi dissade hans ansökan till Fb för inte alls länge sedan, månne? Sadface.

I övrigt så ja, vi kanske suger, kanske inte. Men vi sitter i allafall inte i knät på något större företag (läs: DreamHack) som styr över vad vi får skriva och inte. Striptease for example, anyone?

Även riktigt trevligt att se att Iceman fått gå upp som chefis. Den enda av de lite "större profilerna" på sidan, som varit med ett tag, och som var tillgängliga för den posten, men som inte var direkt anställd av DreamHack. Luktar smuggel, typ som att någon försöker tvätta bort DH-stämpeln. Men vad vet jag. Just guessing.

And no, jag har inget emot någon av dessa två personligen. Så håll käften.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Yllet

"Så håll käften." Lancia> Alla andra

Postat av: styggan

iceman från cs.nu? han va min mangeer ett tag...killen som kan allt och lite till måste man säga :)

2009-07-21 @ 04:38:29
Postat av: Shia Fan

Hej, är du ett Shia LaBeouf fan?



Kika då in den här bloggen!

http://shiaalabeouf.blogg.se

2009-07-21 @ 05:15:48
URL: http://shiaalabeouf.blogg.se/
Postat av: Jonas (Iceman)

Hej Lancia, vad snäll du är som inte har något emot mig ^^



Angående vad milo gjort, ja det får stå för honom.

2009-07-24 @ 12:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild