Tillbaka från bloggpaus

Gjorde en Blondinbella och drog en bloggpaus igår. (Yey, allt för att bli bloggdrottning!) Men idag är jag tillbaka med krafttag.

Började dagen med att vakna vid 15:30. Satte mig vid datorn, höll på att frysa ihjäl och gick och la mig igen med Björn som sällskap. Somnade givetvis och vaknade igen ~22:20. Har sedan dess klämt i mig en halv daimtårta och gjort en baytrilbeställning hos mitt privata apotek Maria. Eller kalla henne dealer/langare om ni hellre föredrar det.

Imorgon ska vi äntligen hämta lägenhetsnyckeln. Okristligt tidigt dessutom. Nollåttafuckingnollnoll. Och jag måste nästan erkänna att när jag bestämde mig för att gå och lägga mig igen så var det inte enbart pga kylan utan för att jag visste att jag aldrig kommer orka gå upp så tidigt så jag tar och sover skitlänge idag istället och kör en all nighter. Jag suger iofs på all nighters, men vi får hålla tummarna den här gången.


Klickbar!


Damn vilken planritning jag gjort! Arkitekt nästa?

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild