Några iaktagelser

Japanska killar är över lag fett osnygga. Efter att ha spenderat ungefär lika många dagar i Japan som i Korea kan jag med lätthet konstatera att koreaner är hetare. Dom japanska chicksen är dock way snyggare än dom koreanska. Synd att jag inte är homo atm.

Om vi tycker att folk cyklar som idioter i Sverige så är det inget mot vad dom gör här. Herre-jävla-helvete vad många gånger jag nästan dött under min knappa vecka här. Ingen reseförsäkring har jag heller. \o/

Asiater och deras högklackade skojävlar. Vad är grejen? Alla tjejer 15-30 har det, och ingen, då menar jag verkligen ingen, kan gå i dom. Det ser så sjukt ut att...jag vet inte ens.

Det finns sjukt många rasister bland japanerna. Dom kollar surt på en, muttrar jävla (japanskans motsvarighet till jävla iaf) gaijin, och hånskrattar. Jag och Danne bestämde redan under min första dag här att vi skulle comebacka med Okama (bög), alternativt Chinchin chiisai (du har liten kuk), vilket tyvärr dock inte blivit av då vi alltid glömt bort orden. ;(

Japaner lär ha hårda genitalier. Detta är dock enbart en teori och allra helst låter jag det faktiskt förbli en sådan då jag på intet sett är taggad på att utföra egna fältstudier i ämnet. Teorin grundar jag helt ock håller på det faktum att japanerna aldrig "reser sig" från cykelsadeln när dom åker upp och ner för trottoarkanter. Alla som har cyklat någong gång vet att det inte är någon höjdare att banka skrevet i en oftast allt för obekväm cykelsadel, men efter en tid lär det väl bli precis som handflatorna om man jobbar hårt med händerna; hudförhårdnader. Könsförhårdnader.

Jag återkommer med fylligare inlägg om vad dagarna spenderats med på min resa, I promise! Det var bara det att min lathet i kombination med allt jävla hets som uppstod kring druidz-skiten stal min bloggork. Just nu är jag varken lat eller hets-påverkad dock, men eftersom klubben "Glada kuken" väntar ikväll så måste jag tvätta- och kamma mig. Bye.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Daniel

Dagens eeeeeekkligaste ord: Könsförhårdnader. Dock måste jag hålla med dig om att japanerna cyklar ungefär som de flög flygplan i slutet av andra världskriget. Dock måste man för rättvisans skull säga att det finns en massa japaner som älskar invandrare också, särskilt bland de yngre. För att dra Yllets favoritargument så är de säkert bara avundsjuka på oss! för att vi är längre, snyggare och har mjukare (och större) könsorgan.

Postat av: Lancia

Nej Danne, det skulle sabba min image om jag skrev något positivt. Åt helvete med rättvisan!

2009-05-14 @ 13:51:06
URL: http://lancia.blogg.se/
Postat av: Yllet

Hahaha fan vad skev du är. Kom hit och var homo i stället, saknarej!

2009-05-15 @ 01:00:53
URL: http://yllet.blogg.se/
Postat av: N

hahah

2009-05-15 @ 07:21:37
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/
Postat av: Daniel

Du kan komma hit och vara homo Yllet, du kan komma hit och vara homo! SÅDESÅ!

2009-05-16 @ 07:37:18
URL: http://cardanai.blogg.se/
Postat av: Markus12

- Vi säger att du skulle bli homo atm. Skulle du då vilja såra din pojkvän genom att vara otrogen? Annars borde det väl stå, "tur att jag inte är homo atm".



- Har aldrig hört uttrycket "Svenskar cyklar som idioter".

Jag tycker att det bara är bra att många väljer att ta cykel istället för bil eller annat fordon. Tänk så mycket värre klimatet hade varit annars. Tänk så många som hade dött då, istället för att du ska tänka på dig själv, att du är nära på att dö. Det är bra att folk cyklar!



- Du borde göra en TV-show för alla Asiater och visa hur man ska gå i högklackat. Du verkar ju kunna det!



- Rasism blandar man lätt ihop med främlingsfientlighet! Jag tror inte att de är rasistiska, utan främlingsfientliga.

Det är ju bara dumt att vara likadan tillbaka mot den som varit elak och fördomsfull mot dig, då gör du precis det misstag som den personen gjort mot dig. Om du tar illa upp över att någon säger något taskigt till dig, varför kan du då inte bara säga något snällt tillbaka? Alla människor blir glada av positiva kommentarer. Att någon har liten snopp, det vet du heller inte förrän du har undersökt saken. Därför är du lika fördomsfull tillbaka om du skulle säga det!



- Du har lite dåliga bevis på att Japaner har hårda kulor. Nu tycker jag att du är så där fördomsfull igen! Jag har svårt att tro att INGEN reser sig, det är ju ingen annan ras vi pratar om här eller hur?



- Så har vi det här med "spendera". Du kan inte spendera dina dagar! Det kallas att tillbringa sin tid. Spendera kan du göra med saker av värde, såsom pengar och guldtackor! Vissa påstår att tid är pengar, men det är bara ett påhitt, en lögn!



Vi ses snart igen! / Markus 12 år.

2009-05-18 @ 01:45:11
Postat av: Hulk Hogan

Synd att din mamma födde dig "Markus12" jag menar hade pundaren utanför ica använt kondom hade vi varit besparad en utvecklingsstörd liten horunge utan liv. K THX BYE

2009-05-20 @ 05:09:28
Postat av: Lancia

Maste man vara otrogen bara for att man ar homosexuell?



Bara for du aldrig hort uttrycket innebar det inte att inte andra har det, alternativt har anvant det, eller faktiskt upplever att manga i Sverige cyklar som fullkomliga idioter. Det jag i ovrigt skrev och cyklandet syftar inte ett jota pa huvuida dom valjer cykel istallet for annat motorfordon. Faktum ar att i Japan ar det langt ifran lika manga som valjer cykeln som i Kina, sett till procent. (Baserat pa min egen uppfattning visserligen, men jag kan tanka mig att der overensstammer ratt bra med verkligeheten) Men visst ar det trevligt med minskade utslapp.



Skrev jag att jag sjalv ar bra pa att ga i hogklackat? Nej jag gjorde ju inte det. Gar jag i hogklackat trots att jag inte kan for fem ore? Nej det gor jag inte heller.



Nu var det ju sa att jag inte betedde mig illa tillbaka, vilket star i blogginlagget. Och varfor ska jag norvandigtvis behova vara den battre manniskan? I ovrigt at det allmant kant att asiater i genomsnitt har betydligt mindre snoppar, och det ar ju sjukt kul att i sin bitterhet dra alla over en kam.



Angaende harda kon sa syfter jag pa vad JAG iaktagit under min vistelse, det behover naturligtvis inte innebara att ingen i hela Japan staller sig upp. Dessutom framgar det tydligt att det bara ar min teori, att det darfor inte nodvandigtvis behover vara sa. And no, ingen faltstudie gjord i amnet om harda kon.



Huruvida jag brukar det felaktiga "spendera" i min slafsblogg eller ej orkar jag inte lagga nagon storre energi pa, inte just nu i alla fall, men det ar fint av dig att du kommer och rattar mig. Det finns med all sakerhet en hel del att ratta i min blogg, go ahead om du kanner att det ger dig njutning.



/ Alexandra, 24 ar.

2009-05-20 @ 05:28:29
URL: http://lancia.blogg.se/
Postat av: Markus12

"Maste man vara otrogen bara for att man ar homosexuell"?



- Nej, verkligen inte! Men du får gärna berätta vad du syftade på. Du menade ju inte att du behövde vara homosexuell för att bedöma att personen var snygg, eftersom det tyckte du ju redan. Jag antog att du ville ha sexuellt umgänge med de Japanska flickorna eftersom du skrev så där. Men menade du något annat så får du gärna rätta mig.



Jag har faktiskt aldrig hört det uttrycket. Jag vet ingen annan som har hört det, eftersom jag inte känner till det sen tidigare. Det kanske är jättevanligt i din omgivning? Jag tror nog att vi båda kan hålla med om att det i alla fall inte är ett vanligt uttryck!



Häftigt med lite ny fakta om att Japaner cyklar mer än Kineser! Skulle gärna vilja se lite statistik på det innan jag kan tro dig dock. Det kan ju heller inte vara ett faktum om du grundar det på dina egna erfarenheter. Kanon med mindre utsläpp, tråkigt att Lancia nästan dog...



Du kan ju inte veta om någon är dålig på någonting, om du inte vet hur man gör det själv! Låt folket gå i högklackat, vill man vara fin får man lida pin!



Nu är det så att jag skrev "om du skulle varit taskig tillbaka så skulle du ha gjort samma misstag". Jag vet att du inte gjorde någonting, men du hade det i tanken och det är tanken som räknas!

Du blir ju irriterad över att någon är elak mot dig, därför ska du vara den bättre människan genom att inte göra samma misstag. Jag menar att du inte ska klaga på någonting om du själv kan göra samma misstag själv.



Det är lika allmänt känt att invandrare är kriminella som det är känt att asiater har små snoppar. Det är bara väldigt rasistiskt och onödigt att säga, det stämmer inte. Det är bara ett rykte som sprider sig, du vet inte om det är sant förrän du har undersökt saken. Du behöver se otroligt många asiaters penisar för att bekräfta detta, och med tanke på hur många asiater det finns så skulle du aldrig hinna bekräfta detta innan du dör.



"och det ar ju sjukt kul att i sin bitterhet dra alla over en kam"



-Att dra alla över samma kam har du klagat på i ditt blogginlägg. Den asiaten som sa något elakt till dig hade fördomar om dig. Varför klagar du om du då tycker att det är så roligt? Du är motsägelsefull hela tiden... Vart har vi dig egentligen? Kan vi lita på dig Lancia?



Tycker att det fortfarande var en dålig teori med dåliga bevis om att Japanerna har hårda kulor.



Vi ses snart igen! / Markus 12 år.

2009-05-21 @ 00:15:44
Postat av: Markus12

"Synd att din mamma födde dig "Markus12" jag menar hade pundaren utanför ica använt kondom hade vi varit besparad en utvecklingsstörd liten horunge utan liv. K THX BYE"



-Det du säger har du INGA bevis för, och jag kan bara säga att inget av det stämmer. Jag tror att du bara försöker vara häftig inför Lancia, så att du kan få bekräftelse från henne. Men behöver du verkligen det? Om detta inte stämmer, så får du jättegärna skriva varför du gjorde ditt inlägg och vad du ville få ut av det!



1) Min pappa är ingen pundare!

2) Det är aldrig synd att en människa föds!

3) Jag är inte utvecklingsstörd!

4) Jag är ingen horunge!

5) Jag har ett liv!



Har du motbevis för detta så får du jättegärna skriva tillbaka.



Vi ses snart igen! / Markus 12 år.

2009-05-21 @ 00:21:08
Postat av: Marie

HAHA jag är korean o snygg. naevars, men tjej japaner kan vara riktigt söta

2009-05-29 @ 18:58:28
URL: http://mariejhk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild