.

Här sitter jag och trycker i mig vindruvor som om det inte fanns någon morgondag. Ganska dumt då det är detsamma som att be om rännskita.

I övrigt har jag varit i Stockholm med Björn som har fått ny antibiotika mot vad-det-nu-är-han-har. Har även bokat tid för lille Blå vars license to drill därmed går ut på torsdag. Aldrig ett lätt beslut men ett nödvändigt ont då hormonerna fått det att slå slint. Får se om han kommer bo kvar hos pojkarna sedan eller om han får bo med damsällskap.

Blå - punglös from. 12/11

 

Annars då? Erik och Reza var bäst igår och så börjar jag jobbe på måndag. Yey.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: S

Vad roligt att höra att du fått jobb! Vad är de för någe? =)

2009-11-07 @ 18:07:29
Postat av: ArreliuS

Jag lider med blå. Stackarn....

Postat av: sabz

Haha, känns som om jag borde läsa mer böcker (:

2009-11-08 @ 02:24:04
URL: http://www.metrobloggen.se/sabz
Postat av: Ela

whwat what what jobb??? ! vad då förnåge?

2009-11-08 @ 03:07:24
Postat av: Yllet

ohshit

2009-11-08 @ 16:39:36
URL: http://yllet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild