Ingen större glädje

Glädjen med att bajsa på arbetstid förtas lite av att man bara är där som praktikant under dom två första veckorna på jobbet, istället för fullbetald anställd.

Herrejävel vad jag ska skita at work från och med om tre veckor och framåt.



Btw, fan vad jag lackar ur på en låt som går på radion hela tiden. Nån störd jävel som sjunger om att hon är en blåval och undrar vad det ska bli av henne, och någoon annan. Skita under arbetstid samtidigt som den låten spelas så man slipper höra den måste ju vara det ultimata.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha ja :D tyvärr jobbar jag på provision numera så det snarare kostar mig att skita på arbetstid :( om jag inte tar telefonen med mig in iofs!

2009-11-12 @ 20:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild