Fula idioter

Just nu är jag så sjukt jävla nöjd, och det är inte för att jag ätit tacos hos världens bästa mami. Nej, jag är fan ännu nöjdare än så. Ni vet den där nöjdheten som bara kan infinna sig när det är en person som man stört sig på asmycket och typ skitlänge tillsist också visar sig vara skitful.

Det är precis det som hänt nu. Det är en person som jag stört mig på som fan på ett halvlitet forum i nästan två års tid. Råkade halka in på dennes facebookprofil igår och fick mig ett gott skratt då hennes utseende motsvarade precis alla mina förväntningar. Var så jävla satisfied att jag var tvungen att spara ner bilden på datorn så att jag kan ta fram den och titta på den varje gång hon hon häver ur sig nåt korkat på forumet. Så jag börjar asgarva istället för att bli irriterad. :D

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Elin

Hahaha, så ond du är ^^

Postat av: Myaraq

Hahahahaha, skit ska skit ha, säger man ju.

2010-01-25 @ 07:50:11
URL: http://myaraq.blogg.se/
Postat av: Yllet

Ahaha, måste älska när det händer! Är det en Råttnörd eller?

2010-01-27 @ 09:56:30
URL: http://yllet.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild