Im sooo gossip girl

Jag måste bara dela med mig av det här. Fråga mig inte varför men jag bara måste.
Well, igår sket jag nästan på mig. Det var en såndär klassisk akutbajs. (För den som är osäker på fenomenet akutbajs så kan ni vända er till Ninni, vi lider av samma åkomma och hon kan säkert förklara det på ett mer pedagogiskt sätt än vad jag kan.) Det var riktigt bråttom och efter att ett par små detaljer inne i badrummet inte riktigt gått mig väg så kan man väl bokstavligen påstå att jag flydde hals över huvud från mitt eget rövhål. Jag hade dock tur och slapp bli sprutlackerad myself, utan... och här nånstans känner jag att jag avbryter. Har ju trots allt några loverboys som läser, vill inte helt och hållet förstöra deras rosaskimrande bilder om mig.

I övrigt så sitter jag här och andas ut efter en 24-timmars maratonsömn. Okej, minus dom två timmar sent igår kväll som jag var vaken. Morgonrocken jag har på mig är stulen från ett hotel i Sydkorea. Ett jävligt skumt, för att inte säga perverst, men fint, hotel. (Bögporrfilmer för utlåning i lobbyn and such) Filmjölken jag smaskar på har utgångsdatum idag, och det är inte heller likt mig. Minst tre dar kvar till utgångsdatum eller så äter't jag inte.

xoxo
(för mitt liv känns jävligt gossip girl!)

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Anders

kan du sluta skriva om bajs o bögar? :D cp!

2010-03-31 @ 18:21:57
Postat av: ela

arre, det är ju så man får hits från google!

2010-03-31 @ 19:59:02
Postat av: N

jahahahahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild