Turkmys med sydafrikan

Igår var vi på turkmys. Not even a joke.

Det började med att jag lackade ur på snöstormen som drog in under min shoppingrunda. Jag åkte hem. Åkte hiss. Mötte en snubbe i hissen. Han var sjukt social, det var inte jag, men han frågade om jag ville hänga med han och några vänner ut på lite galej. Då jag och mina två kollegor ändå tänkt bärsa så tackade jag ja.

Vi mötter upp igen efter någon timme, åkte in till stan. Hamnade på en bar, tog några bärs, sedan ville hans polare gå vidare till ett annat ställe. Vi gick i kanske 32 mil och hamnade på ALEM Lounge and Bar. Där inne luktade det minst sagt exotiskt, röktes vattenpipa överallt. (Det var en turkisk lounge mao, riktigt trevlig) Några bärs till och under dessa fick vi veta att mannen jag träffat i hissen (24årig vit sydafrikan, sales manager för Nokia) var sales maganer för hela afrika och tjänade 100 papp i månaden. Han har inte nöjd med 100 papp så kan försökte fuska sig till lite mer med hjälp av falska kvitton. Han ville ha alla kvitton vi hade, men vi hade inga. Han hade även en flickvän som var "belly dancer".

Det var dessutom första gången han någonsin såg snö. Han var sjukt exalterad. I was not. Åkte hem.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: ela

amazing!!

2010-03-07 @ 00:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild